קסדות לקבוצות

LIMAR

בעולם הרכיבה על אופניים, המרקם הקבוצתי מהווה חלק בלתי נפרד מהחוויה. רוכבי אופניים מבינים כי לבוש מתאים, ציוד מותאם וכמובן, קסדה איכותית, הם לא רק עניין של פונקציונליות אלא גם של זהות ושייכות.

איטליה LIMAR

קסדות הרכיבה של חברת לימר

מציעות פתרון ייחודי המשלב בין בטיחות מרבית לעיצוב קבוצתי, מה שהופך אותן לבחירה המועדפת עבורבקבוצות רכיבה.ובמה שהופך אותן למוצר מבוקש.

עיצוב קבוצתי

מעבר לצבע וללוגו

האפשרות להתאים אישית קסדות לקבוצות רכיבה היא לא חידוש,אנו מרחיביםאת הגבולות בתחום זה. החברה מציעה לקבוצות לעצב את הקסדות שלהן בצורה שתשקף את הזהות הייחודית שלהן, כולל בחירה בצבעים, הוספת לוגואים, סיסמאות ואפילו עיצובים מותאמים אישית. זהו פתרון מושלם לקבוצות שרוצות לבלוט ולהראות אחידות בזמן רכיבה, אירועים ותחרויות.

LIMAR

בטיחות ללא פשרות  

בטיחות היא העקרון המנחה העיקרי בעת פיתוח הקסדות של.כל קסדה עוברת בדיקות ומבחנים קפדניים לפני שהיא מושקת לשוק, כדי להבטיח שהיא עומדת בסטנדרטים הגבוהים ביותר של בטיחות. החברה משתמשת בחומרים חדשניים וטכנולוגיות חדישות ליצירת קסדות קלות משקל עם יכולת ספיגת זעזועים מרבית.

  • נוחות ואוורור

    תשומת לב רבה מודגשת לנוחות ואוורור בקסדות שלה. תכנון ארגונומי, מערכת התאמה מתקדמת ומספר רב של פתחי אוורור מבטיחים שהרוכבים ייהנו מראש קריר ונוחות מקסימלית, גם במהלך רכיבות ארוכות ומאתגרות.

  • עמידות ואיכות

    השימוש בחומרים איכותיים ותהליכי ייצור מתקדמים מבטיחים כי קסדותהקסדותאינן רק בטוחות ונוחות, אלא גם עמידות ואיכותיות. רוכבים יכולים לסמוך על קסדתלאורך שנים, תוך כדי שמירה על המראה והתפקוד שלה.

  • חווית הרכיבה הקבוצתית

    עיצוב קבוצתי אינו רק עניין שלאסטתיקה, הוא משדר אחדות ומחזק את תחושת השייכות בין הרוכבים ומאפשר לקבוצות להבליט את זהותן, ולהרגיש חלק ממשהו גדול יותר , ומשפרות את חווית הרכיבה הקבוצתית.

להורדת עלון קטלוג

סיכום LIMAR

הקסדות מציעות פתרון אולטימטיבי לקבוצות רכיבה המחפשות לשלב בין בטיחות לעיצוב הקסדות הרכיבה, עם מגוון אפשרויות להתאמה אישית , טכנולוגיות חדישות לבטיחות ונוחות , ומחויבות לאיכות ועמידות מובילה .

זו הבחירה הנכונה לכם.
LIMAR להנות מהרכיבה.

• מגוון דגמי קסדות לעיצוב קבוצתי – 4 דגמים.
• עיצוב ומיתוג באמצעות מדבקות – מעל 10 יחידות (מדגם נבחר).
• עיצוב קסדה ייעודית בצבעים ומיתוגים – מעל 35 יחידות (מדגם נבחר).

השאירו פרטים להתחלת התהליך